Wpisane przez: Wojtek
Kategoria:
- 2018
2018-01-06 18:55:28
Serdecznie zapraszamy na II Parafialny Bal Karnawałowy, który odbędzie się 10 lutego 2018 r. w sali bankietowej Kryształowy Dworek w Stanisławowie. Koszt 130 zł OD OSOBY. 

W cenie 3 ciepłe posiłki, przystawki, ciasta, napoje ciepłe  i zimne  a także zabawa prowadzona przez Wodzirejów oraz NIESPODZIANKA smiley
Tak jak w ubiegłym roku bal będzie BEZALKOHOLOWY

Start o godz. 20:00

Zapisy:
- w zakrystii u nas w parafii
- mailowo: bal@parafiasulejowek.pl
- pod numerem tel: 509 792 675

Wpłaty:
 - w zakrystii do 4 lutego 2018.
 

Komentarze
Dodawanie komentarzy zostało wyłączone.
Graffi
2018-02-10 17:20
chyba wszystko przed rozpoczęciem balu zostało już powiedziane, tak więc wyłączam komentarze
Parafianin - niestety nie da się rozdzielić tekstu na akapity,widać taka uroda systemu komentarzy
2018-02-04 18:42
Dobry wieczór, chciałbym w tym miejscu ogłosić wielki sukces, jakim jest niewątpliwie 88 wolnych miejsc (44 pary) do zakończenia zapisów, które kończą się dziś. Wiem, ze zapisy są aktualizowane na bieżąco. No cóż organizatorzy są na pewno szczęśliwi z tego powodu
- liczę, że nie mają żadnych kar umownych, ani nie muszą robić dopłat. Gratuluję i jedno jest dziś pewne, miejsca na parkiecie będzie dla Wszystkich!

Krótko i na temat:

Pojawiły się dwie (uważam, że) konstruktywne uwagi:
1. - odległość 25 km w jedną stronę
2. - cena 130 zł
I teraz pojawili się obrońcy balu (uczestnicy, a zarazem organizatorzy zeszłorocznego Balu z Domowego Kościoła), którzy zamiast ładnie powiedzieć, że za późno zabrali się za organizację imprezy i z większych sal pozostała tylko ta (ponieważ jest na odludziu ? przepraszam mieszkańców Stanisławowa, ale gdzie Stanisławów, a gdzie Sulejówek), a zależy im na imprezie, gdzie nie trzeba się będzie martwić ani o dekoracje, ani o przygotowanie jedzenia, stąd taka decyzja. Jest im (organizatorom) smutno z tego powodu, ale już w tym roku (luty 2018 roku) robią wstępną rezerwację na 3 Bal, dzięki czemu będzie bliżej a termin będzie podany wcześniej. Czyli w dobrym stylu odległość obroniona. Cena - no cóż, to jest 11 zł na osobę w odkładaniu miesięcznym, więc kwota niska, tyle, że rodziny mają dzieci, wydatki, wakacje, święta itp. Itd. W związku z tym wiemy, że nikt się nie lubi prosić, ale zapraszamy do kontaktu każdego chcącego, gotowi jesteśmy dofinansować 50% wejściówki (chyba Domowy Kościół wie, co to jest dziesięcina ? rozumiem, że łatwo w tym wypadku zasponsorować sporej liczbie osób zabawę, tak aby to była prawdziwa impreza parafialna, a nie BAL Domowego Kościoła i ...

Zamiast takich odpowiedzi padło wiele słów niesmacznych
- nie podoba się to?
- nie stać Cię, to jedź pod namioty
- zrób sam, jak jesteś taki mondry (mądry)
- nie stać Cię, to idź na Częstochowy na piechotę?
- mamy wolny rynek
- pozdrawiamy konkurencję z sąsiedniej parafii
- wolny kraj, wolni ludzie, wolne wybory
- najłatwiej skrytykować, wytknąć, ale żeby samemu coś zorganizować to już nie koniecznie
- z kolei narzekający nie wnoszący inicjatywy wykonawczej w życie publiczne (tutaj jeszcze mój komentarz ? może i nie wnoszą, ale jeśli zorganizowali kilkadziesiąt imprez w swoim życiu, a macie takiego parafianina, to on mając doświadczenie może wydedukować, że pewne rzeczy są bez sensu. Gdy w zeszłym roku impreza była na terenie Sulejówka, to cena jakoś się tam broniła, a w tym? Zachowujecie się jak dzieci, które są oparzone, a wcześniej usłyszały, żeby nie wkładać rąk do ognia?)
- W tym roku prawdopodobnie będzie większa ilość chętnych, - i mój komentarz ? jeśli się zrobi akcje promocyjnie, skrzyknie znajomych z innych Domowych Kosciołów, czy zrobi promocję 50% taniej, to komplet powinien być ????

Ps. Specjalnie dla Admina, Graffiego:
"skoro jest popyt to jest i podaż jeżeli w twoim mniemaniu produkt ten jest źle wyspecyfikowany i wyprodukowany (?) w wolnym rynku wolność twa" śmiesznie brzmią Twoje słowa brzmią ciekawie przy faktach: 88 wolnych miejsc (sprzedaż na poziomie ok 50%) No cóż, sukces Panie Graffi możesz odtrąbić.

Do organizatorów: Jak planujecie robić 3 Bal, to szukajcie miejsca jak najbliżej Sulejówka i zaklepcie salę jeszcze w lutym ????. Spróbujcie też wynegocjować niższą cenę?

Pozdrawiam,
Parafianin.
Graffi
2018-02-05 08:22
tak, tak mają działać komentarze aby nie robiły `rozpierduchy` na stronie i nie produkowały "enterów" - to ich zamierzone i prawidłowe działanie twój wywód mnie tak zainspirował, że wiadomość przywróciłem do formy takiej w jakiej ją wysłałeś aby każdy mógł ten tekst bez zbędnego tracenia czasu na analizę jego układu po prostu przeczytać, unikaj znaków z poza podstawowych znaków alfabetu, ponieważ te "z Worda rodem" które się nie zapisały, zapisywać się nie będą (uśmiechy jako znaki UTF, wielokropki (tak samo) itd... zmieniły się na znaki zapytania - trudno..., co z emotkami? emotki tekstowe rodem z przed 20 lat się `emotkują`)
Ciekawy
2018-02-04 22:00
Masz chłopie zdrowie i czas
Graffi
2018-02-05 08:22
ale mi dzień poprawił tym bardziej że znalazł sposób na zaplanowanie i uzbieranie funduszy na bal - ba! tego nam trzeba było od początku
Parafianka
2018-01-30 16:33
Piękny bal w zeszłym roku oby w tym było nie gorzej
Paweł
2018-01-30 20:53
Będzie jeszcze lepiej - mam nadzieję
My
2018-01-25 20:37
My już zapisani! Dobrej zabawy dla wszystkich!
Roman
2018-01-23 18:00
Co to za dyskusje ??? Świetnie, że ponownie organizowany jest ten bal. Byłem na nim w zeszłym roku i bawiłem się świetnie, głównie za sprawą dwóch wodzirejów. Mam nadzieję że 10 lutego będą Ci sami. Pozdrawiam.
Romanie
2018-01-31 09:05
Dyskusja jak na tytaniku i tyle Chciałbym pójść ale mnie nie stać A na balu bawią sie tylko wyższe sfery Obyśmy wszyscy nie zatonęło Myślałem ze ktoś zaproponuje pomoc finansowa ale po co dlaczego Dobrej zabawy Z tego co widzę w tym roku miejsca bedzie aż za dużo chyba ze z balu parafialnego zrobi sie bal oazowy i sprośni znajomych 4 dni zapisów i 97 wolnych miejsc - ludzie nie musza tu pisać głosują postawa swoją Pisanie tu to strata czasu Najlepsze jest to uświadamianie turystów z tytanika ze zaraz bedzie góra a oni nie to nie góra Jest super rok temu tez było Bawcie sie dobrze
Alicja
2018-01-12 18:38
wszyscy dajemy piękne świadectwo parafii hahahahaha
Parafianin
2018-01-12 18:28
W ostatnim czasie, było dosyć dużo okazji do integracji. Czy Pan który neguje ten bal był na darmowym pikniku parafialnym i się integrował, czy był na kolędowaniu przed Pasterką? Wydaje mi się że bal jest jedną z wielu propozycją i tyle.
najlepsze
2018-01-12 17:17
najlepsze jak ktoś sprowadza rozmowę do poziomu emocji, a obrońcy balu mówią tak, jak się nie podoba to papa. A tekst o obrażaniu się to mistrzostwo świata.
Parafianka
2018-01-12 15:57
Radzę się jeszcze obrazić na kolonie dzieci wyjeżdżających z naszej parafii - bo nie za darmo, na szkoły katolickie - bo też płatne, więc nie dla każdego... na pielgrzymki do miejsc świętych itd...
a melanż trwa
2018-01-12 13:11
co by nie pisać impreza się odbędzie, ale Ci co tak zaciekle bronią tej formuły, niech się zastanowia, czy naprawdę wszyscy parafianie którzy chcą pójść mogą pójść...
Piotr
2018-01-12 13:25
Zaciekle bronią? Zaproponuj i zorganizuj coś innego np. za pół roku BAL ...... przygotowany przez ...... Będą dwie imprezy i dwa razy tyle osób będzie zadowolonych
Piotrze,
2018-01-12 15:32
czyli propozujesz konkurencję i wybór, a nie integrację. Brawo, pokazałeś swą twarz. Chcesz imprezy, to ją rób, ale nie nazywaj jej parafialną. Gdybyś chciał, aby była parafialna, to byś ogarnął dla potrzebujących dofinansowanie, a nie mówił, macie wynbór. Po co 5 imprez, wystarczy 1. Jeśli chcesz się pobawić, to nie mieszaj Kościoła, jesli chcesz się zintegrować, to rób imprezę dla kazdego chętnego.
Parafianka
2018-01-12 13:04
Byłam na balu w zeszłym roku i wszyscy się wyśmienicie bawili. W tym roku prawdopodobnie będzie większa ilość chętnych, bo bal ma dobrą opinię. Zapewne stąd ta większa sala. Do zobaczenia 10 lutego!
Graffi
2018-01-12 11:41
nikt nie każe się nikomu zapisywać nie wiem czemu ktoś ma pretensje o to że inni się będą bawić i o to że ja coś organizuję skoro nie organizuję
niepodpisany
2018-01-12 11:43
do Graffi: Ty niczego jednak nie rozumiesz...
Graffi
2018-01-12 12:20
po pierwsze proszę się za mnie nie podpisywać bo to bardzo nieładnie - w internecie tez obowiązują zasady a po kolejne to czemu narzucasz (o Niepodpisany) komuś swoją wizje świata? czemu nie czyniąc nic ku organizacji balu w swoim wydaniu zarzucasz innym złą jego organizację? skoro jest popyt to jest i podaż jeżeli w twoim mniemaniu produkt ten jest źle wyspecyfikowany i wyprodukowany to możesz (jak to zostało już powiedziane) sam zorganizować bal - inny, inaczej "sprzedany", w wolnym rynku wolność twa
Do graffi
2018-01-12 13:08
Rozumiem ze Jestes adminem bo dopisałes mi nie podpisany dziękować z koma cieżko sie nieraz pisze A wogole to mówimy o balu parafialnym czy imprezie na której ktoś zarabia? Czy można zobaczyć gdzieś rozpiskę kosztów? Ponieważ nie chce nikomu sponsorować zabawy
Monika
2018-01-12 15:13
Nikt, proszę Pana, na tym nie zarabia. Jeśli chce Pan o tym porozmawiać, to zapraszam. Możemy się umówić.
Piotrze
2018-01-12 11:26
Zmień nazwę na bal sylwestrowy i każdy przestanie narzekać
Graffi
2018-01-15 13:30
słowo "każdy" w tym miejscu nie oddaje rzeczywistości, z mojego punktu widzenia nikt nie narzeka gdyż wszyscy których na co dzień znam są zadowoleni, to że ktoś narzeka nie jest każdym a jedynie narzekającym, z kolei narzekający nie wnoszący inicjatywy wykonawczej w życie publiczne nie jest miarodajnym narzekającym a jedynie kimś kto narzeka dla narzekania :-/ niestety i prawdziwie
Piotr
2018-01-12 11:18
My bawiliśmy się na poprzednim balu zabawa była przednia dobrze że będzie więcej miejsca do tańca, w zeszłym roku jak wszyscy wychodzili na parkiet było ciasno. Widzę poniżej trochę narzekaczy a to za daleko, a to za drogo, a to bez alkoholu Koncepcja balu że przychodzisz się pobawić (a nie ustawiać stoliki, ubierać salę, organizować muzykę zabawy, przygotowywać jedzenie, a później sprzątać) patrząc po poprzednim balu jest świetna. Jak ktoś oczekuje innej imprezy innej zabawy na pewno znajdzie coś dla siebie albo zorganizuje sam My zapisujemy się !
zastanawiam się
2018-01-12 10:51
nie rozumiem czemu ma nie być alkoholu - czy jest jakieś przykazanie które zakazuje picie alkoholu - przecież pierwszy cud o jakim wiemy Pana Jezusa było zamienienie wody w wino niech mi ktoś wytłumaczy skąd się wzięła idea bezalkoholowej imprezy - czy ktoś kto to wymyślił ( jak czytam w komentarzach Domowy Kościół) uważa że parafianie są ludźmi nie na poziomie?? skąd takie oceny ?? Z tego co słyszałem to protestanci i muzułmanie wprowadzają ograniczenia spożywania alkoholu przy rożnych spotkaniach
Slawomi
2018-01-12 10:39
Cześć tu Sławomir ! A przy balu sylwestrowym to i za 500 sie bawcie
Slawomir
2018-01-12 10:37
Cześć tu Sławomir! Proszę sie nie podszywać pode mnie! Dziękuje! A teraz na poważnie zmieńcie na Bal Sylwestrowy i ja obszczekuje wszystko! Nie może być segregacji finansowej a tylko szybkość zapisów i tyle Cześć Pozdrawiam moich fanów!
Aneta
2018-01-12 10:31
To może nazwać to Bal Domowego Kościoła a nie parafialny i po sprawie.
zdziwiony
2018-01-12 10:14
czy KK jest do zabawy czy do modlitwy jak Titanic płynął tez bawili się do samego końca
Graffi
2018-01-12 08:08
wszystko w porządku, dziękujemy za reklamę i pozdrawiamy parafię z sąsiedztwa bardzo jest miło że ktoś po sąsiedzku organizuje imprezę tak odmienną od naszej, myślę że to pozwala wybrać każdemu to czego by oczekiwał, z tym balem to tak samo jak z odpoczynkiem wakacyjnym: ktoś woli mieszkać w hotelu ze spa a ktoś woli spać w namiocie i iść piechota do Częstochowy - wolny kraj, wolni ludzie, wolne wybory
Aneta
2018-01-12 12:45
Litości, mówimy tutaj o BALU PARAFIALNYM czy o mechanizmach wolnego rynku? Jak parafialny, to trzeba tak pokombinować, żeby nie wykluczyć z niego mniej zasobnych parafian, oni też mają prawo się integrować. Jezus nie gardził ubogimi, a na pewno jest w parafii wiele pobożnych, uczciwych rodzin, które wzięłyby udział, ale nie będą prosić się o pieniądze na bal, skoro ledwo starcza im na utrzymanie. Albo rzeczywiście należy zmienić nazwę na jakąś inną, wtedy mamy wolny rynek i wszystko gra. Nie trzeba zasłaniać się parafią, skoro organizuje się coś zupełnie innego.
Grafusiu kochany
2018-01-12 10:24
stworz sobie bal ale poza Kościołem a jak coś robisz dla parafian to rób dla wszystkich a nie bądź jak hitler który segreguje ludzi
Do graffi
2018-01-12 09:53
Ale będąc parafianinem z Sulejówka dlaczego muszę iść do parafii obok gdzie mam rodzine a nie mogę bawić sie w swojej parafii każesz mi nocować w namiocie bo mnie nie stać na spa? Rozumiem ze są parafianie równi i równiejsi i ci niezamożni nie maja szans na integracje Smutne to jest zmieńcie nazwę na bal dla nowobogackich parafian ewentualnie bal dla każdego kogo stać w szczególności ze na fb knajpa reklamuje imprezę czyli impreza jest dla każdego Gdzie sens gdzie logika I gdzie Pan Jezus Ps rozumiem ze integracja z biednymi polega na corocznym rozdawaniu paczek świątecznych Super parafia super parafianie
Sławomir
2018-01-07 23:32
Cześć, tu Sławomir! to ma być BAL, czy parafialny? Nie każdego stać, nie każdy ma samochód... Jak mnie nie stać na wydatek 260 zł (ja plus żona) to jestem jeszcze parafianinem, czy już nie?, A do tego jeszcze 25 km w jedną stronę... Czyli, jestem bidakiem, że nie mam samochodu? Słabe jest to, że ten BAL dla osób z Sulejówka jest w... miejscowości na S, ale w Stanisławowie... Nie można zrobić w parafii, czy obok w szkole za 40 zł osoba, gdzie ludzie się zintegruja, przyjdą na piechotkę, pobawią się? Za 40 zł można zamówić spokojnie cateing, a każdy może przynieść kolę i ciasteczka i jest impreza, Tak robią parafie inne. Naprawdę musi być zadęcie? Proszę zmieńcie nazwę z parafialnego dla Wybranych. Pozdrawiam chyba jeszcze parafianin Sławomir
Do do slawomira
2018-01-12 10:29
a Może to problem jest z Tobą ze nie umiesz kolego przyjąć krytyki? Ostatnio pytałem sie Księdza na kolędzie to on powiedział ze tak wymyślił domowy kościół i oni Księża sie nie wtrącają wiec ile ma być bali?
Do Sławomira
2018-01-12 10:24
Tak, jak myślałem...najłatwiej skrytykować, wytknąć, ale żeby samemu coś zorganizować to już nie koniecznie. Pozdrawiam
Paweł
2018-01-11 16:34
Zawsze możesz zorganizować taki Bal jaki proponujesz Sławomirze, nie widzę problemu! Do dzieła - Ja też przyjdę Jak będziesz miał jakieś szczegóły to pisz.
drogi Pawełku
2018-01-11 23:33
a bal dla dzieci jest u nich nawet bezpłatny.. Zapraszamy na bal dla dzieci w sobotę 13 stycznia o godzinie 10:30 w domu rekolekcyjnym. Dzieci otrzymają przygotowane dla nich przebrania na miejscu. Prosimy , aby rodzice przynieśli ciasto. Napoje przygotuje parafia. Bal jest bezpłatny, ale będzie można złożyć dobrowolną ofiarę na wsparcie utrzymania domu rekolekcyjnego.
do Pawełka
2018-01-11 23:31
jak ktoś chce, to potrafi: Zapraszamy na BAL PARAFIALNY, który odbędzie się 6 grudnia o godz 19:30. Koszt 30 zł od osoby, prosimy o przyniesienie czegoś do jedzenia. Zapisy i opłaty przyjmujemy w zakrystii. (ZOSTAŁ JUŻ TYLKO TYDZIEŃ NA ZAPISY !!) Uczcie się od lepszych ps. http://www.parafiawesola.pl/aktualnosci-z-zycia-parafii/ogoszenia-duszpasterskie.html
Hahaha
2018-01-07 19:39
Dalej już nie było. Za rok w Zakopanem proponuje przy hicie miłość miłość w Zakopanem ????????????
Podziel się:
sledzik
Facebook
Brak wizyty duszpasterskiej na dziś.
Zobacz plan wizyty kolędowej
07:00 - K DDziękczynno w 18 r. urodzin Dominika z prośbą o dalsze Boże bł., i opiekę Matki Najświętszej nad nim
17:30 - K D† Krystyna Skarżyńska (int. Od sąsiadek z Wielądk)
18:00 - K D† Tadeusz Domański
Strona korzysta z plików cookies w celu zapewnienia działania
wszystkich zawartych tu usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub
dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wiadomości
Prześlij wiadomość
Szukaj
Odwiedziło nas:
000000